Search
× Search
„Nízký tlak na krk“
Jan Koukal

„Nízký tlak na krk“

Co se děje v Biskajském zálivu? Jak je na tom naše Fulgur – Evapco vedená Milanem Koláčkem a Pierrem Brasseurem? Jak bojují s podmínkami prvního dne na oceánu?

Kluci na palubě mají plné ruce práce, proto jsme nyní beze zpráv. Musíme tedy vycházet z informačních zdrojů francouzských. Neznalost jazyka byla dříve limitující, dnes naštěstí máme překladač Google.

Vítr úplně rozbité postavu a to dopadá ve všech směrech," uvedl Nicolas Lunven (Generali), když žádal, aby popisoval situaci pozdního rána v Biskajském zálivu. Vzhledem k tomu, 9:00 v pondělí, 15 posádka Transat AG2R La Mondiale se snaží vylézt na "nízký tlak na krk", o rozloze měkké a nevypočitatelným větrem, které brání jejich pokrok směrem k mysu Finisterre.

Ti, kteří se nachází více na západ, jako jsou Generali a zotavení zákona, byl první vstoupit do pasti a viděl jejich rychlost snížit na polovinu mezi úsvitu a časných ranních hodinách. A v 10:30 ráno, že rychloměry ukázalo téměř nulové hodnoty pro každého.


Tedy pro ty, co neumí česky. Vítr je nestabilní. Oblast bez větru jako první zasáhla lodě na západě, kde je i Milan Koláček. Později se ale přesune bezvětří na jihovýchod a zasáhne i druhou skupinu.
Kdo bude první u mysu Finisterre, zatím není jasné. Je to větrná loterie. Jeden jede s větrem z mraku 5 uzlů, druhý stojí na místě. Těžké chvíle

Polohu lodí najdete zde.

4090
Na horu