Bulharská černomořská flotila 3
Další z ukázek inovativního přístupu bulharských stavitelů lodí tentokrát směřuje do světa sportovních jachtařů. A znovu je to trimaran!
Vypadá to, že tentokrát byl za základ použit dobře známý Cadet. K němu jsou na bocích upevněny stahovacími páskami plováky. Ty jsou vyrobeny z plastové truby, která je ucpána plastovou flaškou. Hrdlem vpředu (hydrodynamický tvar) a dnem láhve vzadu.
Příčník je jediný a zřejmě je vyroben z lešenářské trubky. Pak následuje dřevěné něco, co připomíná nohy od štokrlete a nakonec již zmíněné elektrikářské pásky a unikátní plovák.
Zdá se, že je klika, že na Balkán ještě nedorazily foily.
3138
Související články
Strukturální problémy trimaranu Neel
Strukturální problémy trimaranu Neel
Německý majitel trimaranu Neel 47 ukazuje strukturální problémy na lodi, kterou vlastní 4 roky. Praskliny po celé lodi, utrhané přepážky, určitě nelze říci, že se jedná o loď v plavbyschopném stavu.
Schovat se před bouří je správné řešení
Schovat se před bouří je správné řešení
Pokud mohu snížit riziko pro loď a posádku na minimum, udělám to. Není-li to nezbytné, neriskuji. Skvělým příkladem je současné dění v závodu kolem světa Arkea Ultim Challenge.
Cesta k úspěchu je šetřit loď
Cesta k úspěchu je šetřit loď
Přinášíme rozhovor s vedoucím mužem Arkea Ultim Challenge. Charles Caudrelier jede fantastickou plavbu. Je nejen první v závodě, ale má také náskok na rekord v sólové plavbě kolem světa.