Kurz údržby a servisu lodního motoru
Do posledního místa se nám zaplnil kurz servisu a údržby lodního dieselového motoru.. Protože je o kurz zájem, vypsali jsme ještě jeden termín 22. srpna.
Ohlasy na kurz vedený Vojtou Sládečkem jsou skvělé. Účastníci kurzu oceňují jak možnost si vše prohlédnout a vyzkoušet na skutečném motoru, tak i pedagogické schopnosti školitele, který dokáže vše přiblížit jednoduše a zábavně. Možnost prohlédnout si motor ze všech stran usnadňuje orientaci v praxi v těsném motorovém prostoru jachty.
Co se na kurzu naučíte?
Během kurzu si vysvětlíte, jak motor funguje, ukážete si jednotlivé systémy a jejich důležité součásti a v praxi si pak vyzkoušíte základní opravy a kontroly. Po teoretické části v učebně, bude nachystán reálný lodní motor, na kterém si vše prakticky vyzkoušíte. Cílem kurzu není udělat z vás lodní inženýry, ale vysvětlit principy a techniky, které patří mezi základní znalosti a dovednosti každého zodpovědného kapitána.
Díky kurzu dokážete vyřešit i situace, které jsou pro jiného nebezpečné, nebo velmi nákladné.
Další informace a přihlášky najdete zde.
2729
Související články
Co je třeba pro zlepšení přístavních manévrů
Co je třeba pro zlepšení přístavních manévrů
Co je třeba udělat proto, aby ovládání jachty v přístavech nebylo noční můrou, ale všední záležitostí podobně, jako je tomu při parkování na parkovišti za samoobsluhou? Kde děláte chyby a jak se jich zbavit?
Spotřeba nafty a nabíjení akumulátorů pomocí motoru
Spotřeba nafty a nabíjení akumulátorů pomocí motoru
Jak je to se spotřebou paliva v případě, že potřebujete dobíjet baterky pomocí alternátoru? Kolik nafty je třeba počítat na hodinu dobíjení?
Variace na přívěsný motor
Variace na přívěsný motor
Potřebujete přívěsný motor na dinghy a složitost benzínového řešení se vám již zajídá? Možné vás zaujme elektromotor Temo. Netradiční řešení více než motor připomíná pádlo. Výkonem odpovídá benzínovému motoru o výkonu 1,5 HP.