Poslední jachtařské kalendáře 2017
Vzhledem k blížícím se vánocům tu máme pro vás námět na dárek, který váš obývací pokoj promění v mořskou hladinu uprostřed parádní regaty, nebo rozbouřeného moře.
Dokonce tu máme hned dva kalendáře. A jeden je lepší, než druhý. Tvůrcem obou byl Pavel Nesvadba. Jeden je věnován našemu špičkovému sólovému jachtaři Milanu Koláčkovi a druhý pak regatám obecně.
Velikost obou kalendářů je 590x450 mm. Vše je barevné, na vynikajícím papíru a chráněné lakem. Spirála, dvě oka, balené jednotlivě v tašce.
Kalendář Yachting 2017 má 12 listů plus titulku. Detaily kalendáře najdete zde a zde si ho můžete za 490 Kč objednat. Osobní odběr v Tygr Tisku zdarma, při zaslání poštou je poštovné a balné 140 Kč.
Kalendář Milan Koláček Ocean Racing 2017 má 6 listů plus titulku. Náhledy z kalendáře najdete níže ve fotogalerii. Zde si kalendář můžete za 290 Kč objednat. Osobní odběr v Tygr Tisku zdarma, při zaslání poštou je poštovné a balné 140 Kč.
Při objednání obou kalendářů je celková cena 750 Kč a poštovné stále 140 Kč. Objednat oba kalendáře můžete zde.
5769
Související články
Proč mají závodní jachty široké přídě
Proč mají závodní jachty široké přídě
Podívejte se na nejmodernější závodní jachty IMOCA nebo Class 40. Jsou nevzhledně široké na přídi. A byly by ještě širší, kdyby jim to pravidla dovolila. Proč tomu tak je, když vždy byla s rychlostí spojená ostrá příď? Byly dokonce i doby, kdy se vycházelo z předpokladu, že základem rychlosti je elegance. To už dnes neplatí. Zeptali jsme se na to závodního jachtaře Milana Koláčka.
Milan Koláček shání spolupracovníka
Milan Koláček shání spolupracovníka
Kdo by neznal sólového jachtaře Milana Koláčka… Poslední tři roky se věnuje trochu jiné činnosti, která ale s jachtingem souvisí. Vyrábí zajímavé kompozitové díly, mnohé z nich na jachty. Výroba se rozjela a nyní Milan hledá spolupracovníka.
Co dělá Milan Koláček a koho hledá k sobě
Co dělá Milan Koláček a koho hledá k sobě
Co dělá v poslední době sólový jachtař Milan Koláček? Že není tolik vidět na vodě… Pátrání po jachtaři začalo v brněnském podzemí pod Hlavním nádražím. To je to nádraží, které se již tři desítky let posouvá na jih. Za tu dobu bych čekal, že se nachází někde mezi Drasenhofenem a Poysdorfem.