Pozor na teplo a kožené holínky
Nehledejte v názvu tohoto článku dvojsmysly. Jde jen o to, že kožené jachtařské holínky nejdou dohromady se teplým vzduchem, který žene do podpalubí dieselové topení Webasto.
Máte-li po dlouhém deštivém dni na vodě mokré kožené jachtařské holínky Musto (zřejmě se varování vztahuje i na boty dalších značek), nenechávejte je sušit u výduchu horkovzdušného topení. Dříve, než se vám je podaří vysušit, se vám odlepí podrážka.
Všimnete-li si toho včas, tedy dokud je lepidlo měkké, přitlačíte vršek boty na místo a vše vypadá podobně, jak vypadalo. Podobně, ale ne stejně. V ten okamžik je třeba se smířit s tím, že vaše nekřesťansky drahá bota odešla do věčných lovišť. A není cesta zpět...
3312
Související články
Jarní údržba IV: Bezpečnost práce a zpátky na vodu
Jarní údržba IV: Bezpečnost práce a zpátky na vodu
Údržba lodi na jaře je stejně důležitá jako ta na podzim. Kdo se víc snažil na podzim, má na jaře volněji a naopak. V závěrečném díle seriálu o jarní údržbě veškerou dosavadní snahu završíme spuštěním lodě zpět na vodu. Ještě předtím si ale připomeneme zásady, které je třeba dodržet, aby naše činnost nebyla nebezpečná pro nás, ani pro okolí.
Jarní údržba III: Protikorozní ochrana
Jarní údržba III: Protikorozní ochrana
Údržba lodi na jaře je stejně důležitá jako ta na podzim. Kdo se víc snažil na podzim, má na jaře volněji a naopak. Ve třetím díle seriálu o jarní údržbě se zaměříme na protikorozní ochranu.
Jarní údržba: jak na opravy trupu
Jarní údržba: jak na opravy trupu
Údržba lodi na jaře je stejně důležitá jako ta na podzim. Kdo se víc snažil na podzim, má na jaře volněji a naopak. V tomto seriálu si uvedeme servisní úkony typické pro jarní údržbu. Začínáme opravami trupu.