Začali jsme s kurzy přístavních manévrů v Praze
Konečně jsme rozjeli kurzy přístavních manévrů v Praze. V příštích dnech budeme zveřejňovat nové termíny, které budou náhradou za termíny zrušené kvůli čínskému moru. Zároveň otevřeme přihlášení pro nové zájemce o zdokonalení se za kormidlem plachetnice.
V současné chvíli pořádáme kurzy pro dvojčlenné posádky, ale již připravujeme běžné osmihodinové kurzy pro čtyři zájemce na palubě.
Vše samozřejmě podle posledních nařízení vlády, které umožňují dříve neumožnitelné a zakazují vše ostatní, kromě toho, co bylo umožněno dle nařízení vlády ze dne 9.4. a nebylo zrušeno zakázaným uvolněním na modré čáře. Předpokládám, že je vše jasné. Je totiž skvělé, a pro autoritu státu nezbytné, když jsou nařízení státu logická a snadno odůvodnitelná.
Hledáme také náhradní termín za kurz trimu s Ondřejem Vachelem na Lipně.
Nedojde-li k nějakým nepředloženostem ze strany zrušení rozvolňování, bude možné se již dnes hlásit na praktické kurzy. Na lodích budou samozřejmě k dispozici hektolitry dezinfekce Anticovid, která byla vyrobena v některé z chemiček, které jsou součástí koncernu (vše je tedy cajk).
Kurzy najdete zde.
2226
Související články
Přednášky Přístavní manévry a Jak bezpečně kotvit
Přednášky Přístavní manévry a Jak bezpečně kotvit
Na konec ledna a začátek února jsme připravili dvojici vyhledávaných přednášek Přístavní manévry a Jak bezpečně kotvit. Protože pravděpodobnost, že shlukování bude v té době zakázáno, se rovná skoro jistotě, půjde o přednášky online.
A skippeři nebudou mit co žrat!
A skippeři nebudou mit co žrat!
Volvo Penta představuje nový Assisted Docking System. Jde o zjednodušení ovládání jachty v přístavech na maximální možnou mez. Jachtu vede při manévrech kormidelník, ale většinu komplikací odstraní nový systém.
Bezpečně nebo nebezpečně k molu?
Bezpečně nebo nebezpečně k molu?
Vítr fouká z boku a vy potřebujete zacouvat k molu. Najíždět z jedné strany je záruka bezpečnosti, naopak připlout ze strany druhé znamená, zadělat si na problémy.