Dnes na mistrovství republiky
Česká námořní rallye dnes pokračuje druhým dnem. Co na závodníky čeká? Zatím se po Jadranu místy válí mlha a hladina je zčeřená jen od křídel letících racků. Jadran je bez větru a podle předpovědi tomu tak bude i nadále. Lenivý podzim jako rozloučení s létem a nikoli předzvěst blížící se divoké zimy.
Je ale předčasné, házet flintu do žita. Včera byla předpověď stejná, ale nakonec z toho byly dvě hezké rozjížďky. Pokud dnes zafouká, určitě se týmy Rodop, Sharkonado, Giulia, nebo Morgan pokusí zaútočit v mistrovské třídě First 35. Příležitost budou mít při karuselu a navigační rozjížďce.
Mezi Elany 350 se zdá být neotřesitelná pozice Art4Promotion. Další trojice týmů je o 6 bodů zpět. Jsme však teprve na začátku regaty a nadále se může dít cokoli.
První pořádnou prověrkou dovedností jednotlivých týmů bude na mistrovství republiky zítřek, kdy má zafoukat jugo. Vítr by mohl zesílit až ke 25 uzlům.
Podívejte se prosím na galerii snímků pod článkem. Hledejte fotografii, na které je něco divně. Komu se netradiční trim povedl?
Další informace najdete zde.
2776
Související články
Stříbro na MS pro Kristýnu Chalupníkovou
Stříbro na MS pro Kristýnu Chalupníkovou
Kristýna Chalupníková z TJ Rapid Brno si pohlídala poslední rozjížďku a stala se v Ománu juniorskou vicemistryní světa! Je to skvělé zakončení veleúspěšné sezony celého českého windsurfařského reprezentačního týmu!
Konečné rozhodnutí
Konečné rozhodnutí
Konečné rozhodnutí na 25. České námořní rallye zní: Je dobojováno. Ani dnes nebyl vítr k závodníkům shovívavý. Poryvy nejprve dosahovaly přes 30 uzlů, později mírně slábly, ale stále se šplhaly na 28 uzlů, což bylo vzhledem k dnešní ranní debatě neúnosné.
Dnes se rozhodne?
Dnes se rozhodne?
Bóra utichla. Tedy utichla… Utichla v maríně v Biogradu. Na moři je to jinak. Stále registrujeme poryvy přes 25 uzlů. Jindy by to asi nevadilo, podmínky jsou lepší než v minulých dnech, ale dnes na ranní poradě kapitánů se hlavy některých týmů (shodou okolností těch, které po pěti rozjížďkách jsou na stupních vítězů) začaly odkazovat na charterové smlouvy, ve kterých je zakázáno vyplouvat ve větru nad 24 uzlů.