Morgan a LS Brno na čele
Na prvních místech v obou kategoriích se nic od včerejška nezměnilo. Stále vedou Morgan Sailing Team a Lodní sporty Brno.
First 35
Dnes se po beznadějném dopoledni podařilo odjet dva krásné karusely. V prvním z nich zajel výborně tým Hyveco. Před posledním spinakerem ho sice předjel Sea U Sailing, ale tým Hyveco potvrdil, že to se spinakerem umí a jasně zvítězil. Druhý dojel Sea U Sailing a na třetím místě VT project.
Ve druhé rozjížďce oprášil svoji včerejší formu Rodop a s přehledem vyhrál. Za ním doplul Morgan Sailing Team a třetí dnes výborný Sea U Sailing.
V celkovém pořadí je po dnešním dnu stále na čele Morgan Sailing Team se 13 body. Stejný počet bodů má i druhý Rodop. Na třetím místě je po dnešku Hyveco se 16 body.
Elan E4
První místo mezi Elany již stabilně patří Lodním sportům Brno. Tým vedený Josefem Pavlovským si připsal další dvě vítězství. Ve dnešní první rozjížďce bral stříbro SK Halza a bronz YC Rolling Bottles.
Ve druhé dnešní rozjížďce byl sveden dramatický souboj o druhé místo. Nakonec zvítězil o nos Rolling Bottles a třetí doplul Slim Sailing.
V této kategorii vede s přehledem tým YC Lodní sporty Brno se 7 body. Druhý SK Halza má 20 bodů, a stejně bodů má i na třetím místě Slim Sailing.
Zítra je poslední závodní den. Uvidíme, kolik rozjížděk zítra počasí dovolí a kdo bude slavit další mistrovský titul.
Výsledky najdete zde.
2404
Související články
Konečné rozhodnutí
Konečné rozhodnutí
Konečné rozhodnutí na 25. České námořní rallye zní: Je dobojováno. Ani dnes nebyl vítr k závodníkům shovívavý. Poryvy nejprve dosahovaly přes 30 uzlů, později mírně slábly, ale stále se šplhaly na 28 uzlů, což bylo vzhledem k dnešní ranní debatě neúnosné.
Dnes se rozhodne?
Dnes se rozhodne?
Bóra utichla. Tedy utichla… Utichla v maríně v Biogradu. Na moři je to jinak. Stále registrujeme poryvy přes 25 uzlů. Jindy by to asi nevadilo, podmínky jsou lepší než v minulých dnech, ale dnes na ranní poradě kapitánů se hlavy některých týmů (shodou okolností těch, které po pěti rozjížďkách jsou na stupních vítězů) začaly odkazovat na charterové smlouvy, ve kterých je zakázáno vyplouvat ve větru nad 24 uzlů.
Polská metoda nezabrala
Polská metoda nezabrala
Příliš mnoho větru. To je důvod, proč se dnes na České námořní rallye neodjede ani jedna rozjížďka. Rozhodčí oznámili, že se vrací do maríny a s nimi i celá flotila závodních lodí.