Proč se na ČNR nestartovalo?
Na České námořní rallye se nepodařilo odstartovat podle předem připraveného harmonogramu. Mohl za to žralok...
Anatomie jednoho zpoždění...
Už se mělo startovat. Jenomže…
Shark Twinkyholek nechtěl naskočit.
Shark je nový Elan E4 týmu Twinkyholky a nechtěl mu naskočit motor. Stál osamocený v ospalé tribunjské maríně. Všichnu ostatní už byli na vodě...
Proto bylo nutné zavolat ředitele závodu. Ředitel zavolal šéfovi mechaniků, kteří závod zabezpečují po technické stránce. Šéf řekl: „Njema problema, ali smo na motornjaku na moru.“
Bylo tedy nutné otočit motorák a navést ho zpět do maríny.
Tam mechanici prohlédli motor a řekli, že je loď nová a že do toho nemohou sahat. Alespoň tedy zapřáhli Sharka i s holkami a táhli ho na start.
Vypadalo to, jako když paní Müllerová tlačila Švejka na vozíku do světové války.
Tak proto se čekalo na start…
3088
Související články
Příjem přihlášek na ČNR zahájen
Příjem přihlášek na ČNR zahájen
Zítra bude zahájen příjem přihlášek na letošní ročník České námořní rallye. Níže přinášíme informace o novinkách, které na závodníky čekají. Rallye pro letošní rok změní lokalitu. Nepojede v dobře známém okolí Murteru, start se přesune do maríny Kaštela mezi Splitem a Trogirem.
Konečné rozhodnutí
Konečné rozhodnutí
Konečné rozhodnutí na 25. České námořní rallye zní: Je dobojováno. Ani dnes nebyl vítr k závodníkům shovívavý. Poryvy nejprve dosahovaly přes 30 uzlů, později mírně slábly, ale stále se šplhaly na 28 uzlů, což bylo vzhledem k dnešní ranní debatě neúnosné.
Dnes se rozhodne?
Dnes se rozhodne?
Bóra utichla. Tedy utichla… Utichla v maríně v Biogradu. Na moři je to jinak. Stále registrujeme poryvy přes 25 uzlů. Jindy by to asi nevadilo, podmínky jsou lepší než v minulých dnech, ale dnes na ranní poradě kapitánů se hlavy některých týmů (shodou okolností těch, které po pěti rozjížďkách jsou na stupních vítězů) začaly odkazovat na charterové smlouvy, ve kterých je zakázáno vyplouvat ve větru nad 24 uzlů.