Kurz trimu s Milanem Koláčkem pro nejnáročnější
V týdnu od 4. do 11. dubna proběhnou v Řecku dva kurzy trimu a sólového jachtingu na atraktivní jachtě Pogo 12,50. Školitelem bude náš nejlepší sólový jachtař Milan Koláček. Máte šanci se učit od nejlepšího.
Jachta, na které kurz proběhně, je vyrobená v loděnici Pogo v Bretani. Tato loděnice vyrábí závodní speciály Classe Mini a Class 40. Pogo 12,50 je civilnější transformací závodní Class 40. Je to jachta, která létá ve skluzu a za ideálních podmínek dokáže překonat i dvacetiuzlovou hranici (s kým jiným, než s Milanem Koláčkem). Aby byl zážitek úplný, na palubě bude k dispozici hned šest plachet na výběr, vedle hlavní a geny to bude menší kosatka, dva genakery a Code 0.
Třídenní kurz začne i skončí v přístavu Lavrion nedaleko Atén. Přístav je snadno dostupný z aténského letiště. Kurz je určen jen pro 4 účastníky, aby každý mohl strávit maximum času za kormidlem a u plachet.
Milan Koláček
Milan se stal vítězem šampionátu Francie v sólovém jachtingu v roce 2012. O rok dříve skončil na 14. místě ve svém prvním transatlantickém závodě Transat 6,50 v královské kategorii Proto. V roce 2016 dojel na 8. místě v regatě Transat AG2R, když za vítězem zaostal jen o necelých 6 hodin. Jde o závod, kterého se účastní nejlepší světoví sóloví jachtaři. Ve stejném roce se na palubě Class 40 zúčastnil regaty Quebec – St. Malo a skončil na 7. místě. Loni zvítězil v Rolex Middle Sea Race v ORC a byl druhý v IRC.
Více informací zde.
5493
Související články
Poslední dvě uvolněná místa na manévrech v Chorvatsku
Poslední dvě uvolněná místa na manévrech v Chorvatsku
Máme poslední dvě uvolněná místa na kurzu přístavních manévrů v Chorvatsku. Poslední možnost zdokonalení se před sezónou. Ti, kdo na našich kurzech nebyli, tak to možná nevědí, kurzy ale jsou velmi intenzivní, zajíždění do přístavu od rána do večera.
Zlobivá převodovka
Zlobivá převodovka
Včera začal náš další kapitánský kurz. První den jsme věnovali oblíbeným přístavním manévrům, které jsou nezbytné proto, aby posádka mohla během celého kurzu zajíždět do přístavů sama. A zanedlouho se objevila nevšední závada...
Ufff. Běží to!
Ufff. Běží to!
Nevím, jestli jste si toho všimli, ale náš web se znovu rozběhl. Po usilovné práci celého technického týmu. To je dnešní dobrá zpráva. Špatnou zprávou je, že nikdo neví, proč neběžel (a proč nyní běží). Situace se proto jeví poněkud nestabilní.